Taze Fasulye Kavurması


Taze fasulyeler ike her zaman zeytinyağlı yemek yapmak zorunda değilsiniz. Özellikle çocuklar kuru yiyecekleri daha çok sevdiğinden bu tip bir yemeği daha kolay yiyeceklerdir.

Önce fasulyeleri haşlıyoruz. Renkleri koyulaşınca suyunu süzüp, mısır ununa bulayarak az yağlı tavada kavuruyoruz. İsterseniz mısır ununun içine baharatlar da ekleyebilirsiniz. İşte bu kadar
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 enfes yorum:

eylem ceylan dedi ki...

en sevdigim yemektir fasulye.ellerine saglık.

ce dedi ki...

merhaba aslında ben geceye yorum bırakmak istedim ama beceremedim o nedenle buraya yazayım dedim. Sizi en iyi anlayanlardan biriyim benim de 20 aylık bir kızım var ve sizinle aramızda yaklaşık 2 hafta olan bir gebeliğim var yazdıklarınızda çoğu zaman bizi buluyorum ve çok yararlanıyorum. Battaniyeniz çok hoşuma gitti ben de tığ işi motif olanlardan yapmak istiyodum ama siz biraz nasıl ördüğünüzü anlatırsanız sizinkinden yapmak isterim bir de trabzanla örülen kulaklı bereler var ya ondan da bebeklerime yapmak istiyorum ama sayısalcı olmadığımdan nasıl yapmak gerektiğini bi türlü kestiremedim neyse emekleriniz için teşekkürler Allah yardımcımız olsun sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı çocuklarımızı büyütmeyi nasip etsin hoşçakalın

masal dedi ki...

taze fasulyenin yemeğini çok severim bende. bunu hiç denemedim ama çok lezzetli görünüyor. ilk fırsatta denemeliyim :)

yemek tarifleri dedi ki...

başarılı bir anlatım teşekkürler

katalog ilomu dedi ki...

bunu hiç denemedim ama çok lezzetli görünüyor. ilk fırsatta denemeliyim :)
nice to some try is to cook in house

Merve Sevim dedi ki...

trabzonda çok yaparız bunu, taze fasülye kavurması herkes bilmez ama ben bayılırım :) eline sağlık.

Şeflerin mutfağı dedi ki...

elinize sağlık bende çok severim
yemek tarifleri resimli şeflerin mutfağı

Hazır Yufkadan Börek Tarifleri dedi ki...

Merhaba blogunu çok beğendim. Bende kendi sitemde bir çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim.

http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html