Aksesuarlarımdan



Bu tuzluk biberliği daha evlenmeden önce Bozcaada'dan almıştım. Evimizin ilk eşyalarından biridir. Masamıza sevimlilik katıyor. Ama birinin gözleri hep dışarda (kim o acaba?...)



Dün ve bugün pek yemek yapmadım. Haftasonları daha tembel oluyorum nedense sipariş verdik. Bu ekmekçikler ilk denememde başarısız olduğum ekmekler. Ama atmıyoruz tabi, her sabah içine peynir koyup tost makinesinde yumuşatıyoruz. Böyle de çok hoş oldu.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 enfes yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Kim acaba :)))

Ayça dedi ki...

yunuscuklar çok sevimliii... ekmek konusunda ben de çok hassasım, atamıyorum, nimet :) pazar da bitti ama yine de iyi pazarlar şekercim...

Cocukla Cocuk dedi ki...

tuzluk ve biberlik çok şeker, ben de ekmekleri atamıyorum bir şekilde mutlaka değerlendiriyorum

Cocukla Cocuk dedi ki...

tuzluk ve biberlik çok şeker, ben de ekmekleri atamıyorum bir şekilde mutlaka değerlendiriyorum

Virgo dedi ki...

demekki bütün canlıların yaratılış icabı fıtratında mı yoksa emek verenin düşüncelerimi bilinmez tabii:)