Mutfak Aksesuarlarım



Aksesuar eksiklerim olduğunu ve birşeyler almam gerektiğini söylemiştim. Bu akşam iş çıkışı biraz alışveriş yaptım. Resimde görülen kase ve onun setini, aşağıdaki sosluğu bir de değişik örtüler aldım. Örtüleri o kadar ucuza aldım ki çok sevindim.



Resimde görülen hasır örtüyü ise kendim ördüm. Doğal kendir ipinden yaptım. Örmesi de duruşu da çok zevkli.



Aksesuarlarım güzel olunca resimler de gözüme daha hoş gözüktü. Üstelik gece çekimi.



Şu iplerden bir miktar da peçete bağlamak için ayırsam hiç de fena olmayacak.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 enfes yorum:

Sütlaç Hanımm dedi ki...

Kaseler ve hasır örgü gercekten hoş bir ikili olmuşlar güle güle kullanmanı dilerim ve ayrıca dedigin gibi resimlere ayrı bir güzellik katmış hepsi cok güzel görünüyor ışıgın rengindeki bu loşluga cidden bayıldım..

Ayça dedi ki...

Buraya da yazmadan geçmek istemedim. Azminden dolayı seni kutluyorum ve kocaman öpüyorum :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

örtün çok guzel gorunuyor eline sağlık tabakların da çok şık..zevkli seçimler yapmışsın..sevgiyle kal

Delfina ; dedi ki...

Fotoğraf çekimi konusunda çok iyisin GeCecim...Hepsini güle güle kullan..

Virgo dedi ki...

valla bilgisayar gibi kadınsın.....
ne diyeyim artık bu pozitif enerjine....
gıpta etmemek mümkün değil....

NeS dedi ki...

Virgo hanımın 'bilgisayar gibi kadınsın' sözüne karşın klavyelerin tuşlarının zamanında neden alfabetik dizilmemesinin nedeni geldi :) bu durumda sen daha da aşmışsın kendini. tebrikler canım benim...

Paşa dedi ki...

VAVVVV VAAVVV ÖRGÜNÜ BİTİRMİŞİN BİLE NE GÜZEL DE DURMUŞ YAAA..KASELERİNE BİTTİM...

Cocukla Cocuk dedi ki...

GeCe , diğer bloguna yazmayı unuttum, bu doğal ipten dikdörtgen servis yap mutlaka. Çok güzel olacaktır.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Çok güzeller.Güle güle kullanın.

LezzetHane ( Buket ) dedi ki...

Herşey çok güzel yemekler, fikirler, resimler... hepsi çok hoş yeni kaseler hayırlı olsun.
Ayrıca kendir ipinden ördüğünüz örtü de mükemmel ama bence o ipten 6 adet de Amerikan Servisi örmelisiniz muhteşem bir takım olur çok doğal duruyolar. o ipten bende de var toprak bir kabı süslemekte kullanmıştım. Ama sizde görünce Amerikan Servis yapma fikri gelişti.
İzlemeye devam:)) Teşekkürler.