Patlıcanlı Makarna ve Tavuk Şiş



Dün takip ettiğim sitelerden biri olan farklı mutfaklarda patlıcanlı makarna tarifi okumuştum. Evde kalmış olan bi tanecik patlıcanımı bu şekilde değerlendireyim dedim. Ama ben ordaki tariften tamamen farklı yaptım, yine her zamanki gibi yani kafama göre.



Patlıcanları çok küçük doğrayarak kızarttım, ardından hellim peynirlerini de küçük küpler halinde doğrayıp kızarttım. En son olarak da küp doğranmış domatesleri sarımsakla birlikte az yağda pişirdim ve hepsini karıştırdım. Servis ederken üzerine koydum ancak karıştırılarak da yenebilir.

Şiş tavuk yapmak için tavukları kuşbaşı parçalara ayırdıktan sonra, biraz yağ ve çeşitli baharatlarla (ben tuz, karabiber, kekik ve pul biber kullandım) karıştırıp tavada kızarttım. Geniş bir tavanız yoksa çubukları ikiye bölüp de kızartabilirsiniz.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 enfes yorum:

NesTal dedi ki...

Afiyet olsun... Yine harika görüntüler...

Papatya Prenses dedi ki...

süper olmuş!acayip iştah açıcı. ellerine sağlık..

LezzetHane ( Buket ) dedi ki...

Çok hoş görünüyor. Eminim patlıcan aroması makarnaya çok yakışmıştır. yanında da tavuk şiş tam benim mönüm olmuş, sunum da her zamanki gibi çok şık, o alttaki Amerikan Servis de gözümden kaçmadı ha :) Bu gün ben de sarımsak soslu makarnamı yayınlamıştım.

Paşa dedi ki...

babaabk ne zaman yaptın bunları hatun..yine süper görüntü afiyet olsun lop lop et dolsun..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK....

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ellerine sağlık cnmm harika görünüyor sevgiler