Kaşarlı Tavuk Sarma ve Balzamik Sirkeli Sebzeler




Dün akşam biraz daha özenli yemek yapmak istedim, Ramazanın ilk sahurunda da yeriz diye, ama malesef sahurda canımız istemedi kahvaltılık yedik. Ancak akşam yemeğinde eşim yemekleri beğenmişti.

Kemiksiz tavukları mümkün olduğunca ince kesip yada dövüp düzleştiriyoruz. Sonra arasına rendelenmiş kaşar peyniri koyuyoruz ama öncesinde peyniri biraz karabiberle karıştırdım. Sonra yumurtaya ve galeta ununa bulayıp kürdanlarla açılmasın diye tutturduktan sonra kızartıyoruz.




Sebzeleri de tavuğun yanına garnitür olarak yaptım. Bizim yakınımızdaki markette ithal renkli dolmalık biberleri bulamıyordum, baktım dün gelmiş. Her renginden almıştım. Onları ince ince doğradım, bir kabak ve birkaç tane taze fasülyeyi de ekleyip soteledim. İçine balzamik sirke ve nane ekleyip pişmeye bıraktım. Hafif ve leziz oldu.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 enfes yorum:

neslihan dedi ki...

nefis görünüyorlar,ellerinize sağlık.hayırlı Ramazanlar.sevgilerimle...

KelebekGibi dedi ki...

Tavugu hic böyle denememistim, cok iyi fikir kasarla eminim cok lezizdir;)
Tesekkürler

sihirli eller dedi ki...

merhaba.
yeni keşfettim bloğunuzu tüm yemeklerinizi dolaştım.hepsi çok lezzetli ve başarılı görünüyor ellerinize sağlık.

NeSTaL dedi ki...

canım yemekler bir harika. buna da ödül var bende. :)

yasamladans dedi ki...

off süperr valla
:)

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Çok harika görünüyor her iki tarif de. Tavuğu duymuştum ama yanındaki biberleri ilk kez duyuyorum. Süperler tek kelime ile. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Ayşe dedi ki...

rengarenk sebzeler de tavuk sarma da hepside harika gozukuyor. Ellerine saglik.. Bugun yemegim var ama yarina kasarli sarmayi deniycem insallah...

Bu arada, son zamanlarda kimseye yorum yazamaz oldum, ama sanma ki okumuyorum; cok sIkI bir takipcinim :))

Paşa dedi ki...

oooo hamarat hatun döktürmüşün yine hımmm..ellerine sağlık.