Bisküvili Pasta - Mozaik Pasta



Bu pastayı herkes biliyor eminim, o yüzden burda sadece resimlerimi ve oluşturma yöntemimi paylaşacağım.



Acele olarak yaptığımda bisküvileri katkat dizmeye uğraşmak zor geliyor. Ben de pudingi bir kaseye döküyorum, içine 2 ye 3 ye kırdığım bisküvileri katıyorum.



Şöyle güzelce karıştırıp en üstüne bir sıra bisküvi döşüyorum.



Daha sonra ters çevirdiğimde sağlam olsun diye tabanı.



Üzerindeki bozuk görünümü kapatmak için hindistan ceviziyle süslüyorum, dilimleyip pasta gibi servis ediyorum. İşte bu kadar.

Bu pastanın çok acele yapıldığı kendini resimlerden ele veriyor. Dün sabah kahvaltı hazırlarken bir yandan da yapıp hazırlamıştım. Misafir gelmedi ama eşime süpriz yaptım, o çok sever de ;))
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 enfes yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

GeCe'cim ellerine sağlık,bir yöntem de ben söyleyeyim aklında olsun bu da pratik.Pudingi pişirmeden kek karıştırma kabına dök,üzerine,125 gram eritilmiş margarin ve bir paket ufalanmış(seninkinden daha küçük)petibör bisküvi ekle,istersen bir çorba kaşığı da kakao ekle daha güzel oluyor rengi.Sonra hepsini karıştır,bir buzdolabı poşetini kes ve onun üzerine dök,kıvamı da daha loyu olacak,sonra rulo yap,elinde üçgen gibi şekil ver.Buzluğa at,acele birileri geldiğinde, çayın yanına kurtarıcı oluyor,afiyet olsun.Sevgiler

SMİLENA dedi ki...

bizim evde de çok sevilir.harika olmuş.eline sağlık

Paşa dedi ki...

bende çok severim ah canım çekti :)

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ellerine sağlık.çok sevdiğimiz bir pasta ama bukadar pratik olması daha güzel oldu