Fırında Kabak


Bazen hafif yemekler arıyoruz eşimle. Bu yemeği de böyle bir zamanda yaptım. 1 adet soğanı dilimledim, 2-3 diş sarımsağı ufak ufak kıydım. İçine 2 kabağı, 3 domatesi iri iri doğradım ve kaba biraz zeytinyağı, tuz, maydanoz ve dereotu ilave ederek harmanladım. Bir de üzerine biraz kaşar peyniri rendeledim ki göze hoş görünsün :)

Fırında 15-20 dakika pişirdikten sonra yediğimizde, gerçekten çok hafif ama lezzetli bulduk ikimizde. Arasıra yapılacak pratik tarifler listemizde yerini aldı kendileri.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 enfes yorum:

Mell'in Çöplüğü dedi ki...

enee ne kadar basitmiş yapımı görünüşü ise bir o kadar iştah açıcı sanırım kabak almak için manav yolunu tutmam lazım :) ellerine sağlık canım enfes görünüyo

Cihan dedi ki...

nisandan bu yana pide bayatlamismidir?????/
sevgiler