Brokoli ve Karnıbahar Kızartması


Brokoli kızartmasını ne zmandır denemek istiyordum. Akşam karnıbaharları kızartmak için hazırladığım sostan kalınca bir miktar da brokoli kızarttım. Tadı karnıbahara göre daha güzel oldu. Karnıbaharın o mayhoş tadı onda yok. İkimizde onu daha çok sevdik. Bundan sonra yan ürün değil ana ürün olacak soframızda kendileri.

 

Karnıbahar ve brokoliyi aldıktan sonra haşlayıp derin dondurucuya koyuyorum. Çünkü tek seferde tüketemiyoruz. Akşam dondurucudan bir poşet çıkardım. Yaklaşık 4 çiçekten bu kadar çıktı.


Karnıbaharları yatay olarak dilimleyip, un yumurta su ve tuzdan oluşan karışıma bulayıp kızartıyorum. Bazen içine başka baharatlarda katıyorum karabiber ve pul biber gibi. Ama yanına muhakkak sarımsaklı yoğurt olmalı. Tek başına çok cazip olmuyor.



 Bir diğer yemeğim de zeytinyağlı barbunya idi. Yine haşlanmış olarak dolaba koyduğum için çıkardım, soğanı salça ile kavurup biraz küpü küp doğranmış patates de ekleyerek pişirdim. Bakliyat yemeklerim nedense az sulu oluyor. Ben kendimi unutup bilgisayara dalmışken suyu bitiveriyor.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 enfes yorum:

Ayça dedi ki...

Karnıbahar kızartmasını çok severim. Brokoli hiç denemedim. Zaten dediğin gibi iki kişi olunca hemen bitmiyor. Mutlaka dolapta saklamak gerekiyor. Barbunyaya da bayılırım, üzerine de bol limon ohh :) Eline sağlık...

NeS dedi ki...

görüyoruz ki sağlıklı beslenmeye çok önem veriyorsunuz :) diğer sitelerdeki yemek tariflerine benzemiyor. benzersizliğin ile de tariflerinle de bir numarasın. bu arada brokoliye karşı bir antipatim var karnıbahardan daha güzel oldu deyince acaba senin yaptığın gibi denersem sevebilir miyim merak ettim doğrusu...

Paşa dedi ki...

ah ah karnıbahar kızartmasını severim de vede bir tek ben yerim geçenklerde seninle yapmıştık...brokolı denemek lazım sen böyle değişik fikir üret biz inş. yaparız...ellerine sağlık

Ayşe dedi ki...

Ilk yorumum bu buraya sanirim. Ama inan hergun ugruyorum, muthis gorsel sowu izliyorum, sicacik tariflerini okuyorm. Tariflerin ve anlatimin cok hos, iyi dusunmussun boyle bir blogu, ellerine saglik. Dun bende brokoli salatasi yaptim, birkac tane artti onlarida cig olarak dolaba kaldirmistim, hic kizatmasini denememistim, kizartmasini yapayim en iyisi onlarin da.