Brokolili Yumurta




Akşam yemeğini geçiştirdik dün akşam, ikimiz de öğlende fazla kaçırmışız. Kahvaltı için siteye koyacak bir şeyler yapmayı düşünüyordum. Mutfakta ne yapsam diye düşünürken burnuma eskilerden bir koku geldi.

Bazen böyle olur, tanıdığınız birini düşünürken onun parfüm kokusunu, ya da deniz kenarında olmak isterseniz yosun kokusunu sanki almış gibi hissedersiniz.

Benim de öyle oldu. Maldivlerde yediğimiz kahvaltılardan bir koku geldi burnuma. Restoran gerçekten çok büyüktü ve sadece omlet için 15-20 malzemenin olduğu bir stand vardı. İstediğiniz malzemeleri seçiyorsunuz ahçı hemen size omleti yapıveriyordu.

Benim yaptığım onlarınki ile aynı değil elbet ama Ce de yediği zaman o da Maldivler'deki gibi olmuş dedi. Amacına ulaşmış yani.

Neyse efendim omletin içine dil peyniri, biraz soğan ve biraz brokoli koydum. Tuz ve azıcık pul biberle destekledim. Zeytinyağında pişirdim o kadar. Güzel oldu.

Veee resmi nihayet gün ışığında çektim. Öğrenecek çok şey var ama bu resim benim daha çok hoşuma gitti eskilerine göre.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 enfes yorum:

Htc dedi ki...

bayılıyorum sendeki bu azime gece=) fotoğraf gerçekten de çok güzel olmuş. aslında hangi makineyle çektiğini merak ediyorum. bizi bi tanıştırsan makinenle çok hoş olur=) omlet çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

Ayça dedi ki...

tünaydın demeli sanırım :), ancak evi toparlayıp bakabildim bloga :) evet gün ışığı neler kadir sen de farketmişsin, ben de bunu diğerlerine göre çok beğendim :) bu arada afiyet olsun...

şeker pasta dedi ki...

Gececim fotoğraf çok net ve çok güzel çıkmış...Sende bu kadar beceri varken, zamanla bu blogda daha nice güzel fotolar göreceğimizden eminim... Sevgiler...

NeS dedi ki...

Ben bile fotoğrafı diğerlerinden ayırabiliyorum çok iyi çekim olmuş. bu arada değişik değişik yemek tariflerin var da bizler yapabilecek miyiz biraz senden biraz da bizim yeteneğimizle seninki kadar güzel olacak mı acaba ??

SMİLENA dedi ki...

süper bir tarif.deniycam çünkü çok seviyorum brokoliyi.resim de çok başarılı olmuş.bende arkadaşının blogunu takip ediyorum.galiba bu işi de öğreneceğiz.(foto)

Gelin Ayşe dedi ki...

Hmmmilk defa duyuyorum brololili omlet, denemek lazim. Brokoli cok severim bennn :)

technology dedi ki...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
runescape powerleveling