Fırında Brokoli Ve Brokoli Çorbası



Son günlerde brokoli ile ilgili çok tarif oldu biliyorum ama bu görüntüler kayınvalidemden. Dün akşam oradaydık ve bize yine çok güzel yemekler hazırlamıştı. Ancak hepsinin resmini çekmedim çünkü bir süre sonra her yemeğin resmini çekmemim tuhaf kaçtığını düşünmeye başladım. Hele ışık ve netlik ayarları için zırt pırt yer değiştirip onlarca poz çekince...



Kayınvalidem de blogumu takip ediyor arada ve bu yemek blogumdan tarifler almış çok sevindim. Benim tarifimle Coleslav salatası yapmış, uzun zamandır merak ediyormuş o da. Diğer salata da çok can alıcı gözüküyor.



Fırında Brokoli

Haşlanmış brokolileri tepsiye dizdikten sonra, üzerine cips şeklinde doğradığı patatesleri dizmiş. Ama önce patatesleri biraz yağ ve baharatla harmanlamış. Üzerine de krema döküp fırına vermiş. Tadı çok nefisti.


Brokoli Çorbası

Bunun tarifini almayı unuttum ama yine haşlanmış brokolilere krema ilave ettiğini biliyorum.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 enfes yorum:

derya dedi ki...

Bizim evin beylerine bir türlü yediremedim brokoliyi ellerine sağlık çok leziz omuş,mutlu haftalar öptüm...

Ayça dedi ki...

Brokoliyi çok seviyorum ama şu çorbasını hala sevemedim. Herşey çok leziz görünüyor, iyi haftalar...

NeS dedi ki...

Brokoliyi her ne kadar sevmiyorum desemde tam anlamıyla yemiş sayılmam.şu fırındaki pek hoş gözüküyor denemek de fayda var sanırım.

papatya dedi ki...

Annenizin ellerine sağlık,hepsi enfes görünüyor..

Sibella dedi ki...

Fırında kremalı patatesi arasıra yapardım ama brokolili hiç aklıma gelmemişti, burda gördüm ve haman bu akşam denedim gerçekten harika oldu. Bir de ben de brokoli çorbasını sık sık yaparım ama günlük olarak fazla ağır olmasın diye krema yerine bir bardak süt ekleyerek. Ellerine sağlık ve teşekkürler fikir için :)