Çörek Otlu Yumurta



Yeni omlet yapmayı öğrendiğim yıllarda, baharatlıklarda ne varsa içine atar karmakarışık omletler yapardım. Çok sevdiğim çörek otunu ise bolca kullanırdım.

Bu sabah kendime çörek otlu yumurta yapayım dedim (Ce ye jambonlu, soğanlı, mısırlı ve kaşar peynirli yumurta yapıyorum. Çok seviyor haftalardır aynı yumurtadan yiyiyor).

Bir yumurtayı çırpıp içine beyaz peynir ve çörek otu ekledim ve tavada pişirdim. Tadı poğaça gibi tavsiye ederim. Özellikle çocuklar sevebilir.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 enfes yorum:

Paşa dedi ki...

yemiştim yemiştim çok güzel oluyor...

NesTal dedi ki...

diğer baharatları bende çok fazla kullanırım fakat çörek otunu sadece poğoça ve böreklerde kullanılabileceğini düşünüyordum. en yakın yumurta menümde deneyeceğim ben de.

Ayça dedi ki...

hımmm baharat biz de kullanıyoruz omlette. çörek otlusunu merak ettim şimdi. haftaya artık :)

SMİLENA dedi ki...

hiş denemedim daha önce .ellerine sağlık....

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

:))
çörekotunun ayrıca şifalı bir yönüde varmış.bende sabah akşam karakovan balı ile dövülmüş çörekotu karışımı yiyorum bir kaşık.

lavantin dedi ki...

bayılırım çörek otuna