Kıymalı Milföy Kaseleri



Önceki günden kalan yemeklerimize ilave resimdeki şeyi yaptım. Eminim böyle tarifler vardır ama arayacak zamanım yoktu kafama göre uydurdum.

Temel olarak kıymalı bir harç yaptım, milföy hamuruna koyup bohça şeklinde katladım. Üzerine de domatesli sos yaptım (eşim kupkuru yemekleri sevmiyor).

Kıymayı soğan, sivribiber ile kavurdum. İçine biraz salça ve baharatlar (kekik, kırmızı biber, karabiber vs.) ekledim.

Ancak milföy hamurları pişerken açıldılar kase gibi oldular ya bohçayı ters koymalı ya da kürdanla tutturmalı bundan sonra.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 enfes yorum:

SMİLENA dedi ki...

eline sağlık.çok güzel bir tarif...

Ayça dedi ki...

milföy inanılmaz kolaylık. ellerine sağlık...

NesTal dedi ki...

resimde güzel tadı da güzel hem de pratik daha ne olsun :)

üç böcek bir çiçek dedi ki...

CNM ELLERİN DERT GÖRMESİN HARİKA GÖRÜNÜYOR KİM BİLİR TADI NASILDIR SEVGİLER...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HA BU ARADA TABAĞINIZDA ÇOK ŞIK ....

Cocukla Cocuk dedi ki...

nefis olmuştur domates sos ile, eline sağlık

lavantin dedi ki...

ellerine sağlık GeCe CİM