Zeytinyağlı Enginar ve Peynirli Tortellini



Bir süredir uygulamaya çalıştığımız sebzeli ve sağlıklı beslenme etkinliğimiz devam ediyor. Tabi arada et ürünleri de oluyor fazla ağır olmamak kaydıyla. Dün akşam da zeytinyağlı enginar yaptım. Ben çok severim eşim fazla sevmese de yanına sevdiği şeyler yaparak yemesini sağladım.

Enginar nasıl yapılılır hiç araştırmadım ve bilmiyorum da. Kafama göre yapıyorum. Zeytinyağında garnitürü (bu sefer mısır da kattım) kavuruyorum biraz, enginarları da içine atıp biraz daha karıştırıyorum. Su ve bir miktar da limon suyu ekleyip pişmeye bırakıyorum.



Bu tortellinni ise hazır. Peynirlisini almıştık. Bana göre bizim makarna ve mantılarımızdan özel bir farklılığı yok. Görünüşü ve renkli oluşuyla biraz daha sevimli sadece. Üzerine çeşitli soslar yapılabilir elbet, ben uğraşmak istemedim ve rendelenmiş kaşar peyniri ile yedik.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 enfes yorum:

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım ellerine sağlık sağlıklı yaşam etkinliğinizde başarılar.çok güzel görünüyorlar sevgiler.....

Ayça dedi ki...

tortellinniyi ıspanaklı çok seviyorum. ama hazır satılanlar biraz pahalı olduğu için evde denemiştim bi ara :) serhat pek sevmiyor ama sarmısaklı yoğurtla herşeyi yedirebiliyorum :)) sebze konusunda erkeklerin durumunu çözemedim valla. ailesine serhat'a sebze ve zeytinyağlı yedirdiğimi söyleyince şaşırıyorlar :))

NesTal dedi ki...

görüntüler yine harika. ben hala enginar yemedim. dolayısıyla tadını da bilmiyorum. hiç enginar yapma alışkanlığı edinemedik nedense adına da pek ısınamadım ondan mı acaba yemiyoruz?? denemek gerekli birgün belki sever müptelası oluruz kimbilir...

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık.nefis görünüyor.ben tam bir anginar delisiyim.kayınvalidem dolmasını yapar nefis oluyor...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

lavantin dedi ki...

ellerine sağlık GeCe leziz gözüküyor

3prenses dedi ki...

ellerine sağlık gece.bende enginar yemedim hiç bizim burda satılmaz bile.yeni yeni konservesi geliyo ama hiç alıp denemedim.resimde öyle güzel çıkmış ki.deniyim.konservesi nasıl oluyor.seninkide konservemi.

Paşa dedi ki...

oo ne güsel görünüyor enginarı ben de severim emre yapraklısından istiyor varmı pazarda göremedim ama çıkınca alıcam