İspanyol Ispanak Omleti (Spanish Spinach Omlette)



 Bu şahane resim benim değil öncelikle bunu söyleyeyim. Dün ıspanakla yapılabilecek tarifler aradım ve bu çoook hoşuma gitti. Eve gidince hemen yaptım.

Tarifte iki büyük patatesi halka doğrayıp kızartın (fazla olmayacak şekilde ) diyor. 400 gr ıspanağı haşlamamızı ve 10 yumurta ile 1 büyük soğan eklememizi söylemiş.

Doğrusu bu ölçüler bizim için fazlaydı ben bir miktar patates, biraz ıspanak yarım soğan (iki tane de sarımsak ekledim) ve iki yumurtayla yaptım. Baharat olarak da tabiki karabiber ve tuz.

Herşey gayet güzel gidiyordu ama benim omletim tavadan çıkamadı. Dolayısıyla kalıp gibi değil karman çorman oldu. Resmini de çekmiştim aslında ancak makinam ablamda olduğundan cep tel ile iğrenç çıkmış. Pek iç açıcı değildi yani.

Ama tadıııı. Muhteşem. Kesinlikle ıspanak bu şekilde yapılmalı. Bundan sonra bizde böyle olacak. Aslında dün ıspanak tarfileri ararken birkaç tane daha buldum ama onları da denedikten sonra paylaşırım artık.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 enfes yorum:

yasamladans dedi ki...

çok güzel görünüyor..eminim muhteşem olmuştur lezzeti de .ben de bugün ısapanaklı tarifler aradım ve ıspanaklı köfte bulup yaptım..Bloğuma ekleyeceğim hemen..ellerine sağlık..süper paylaşım..Bu tarifi de deneyeceğim..

NeSTaL dedi ki...

bence de çok hoş gözüküyor. hemen denemeli.

kizilciksurubu dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize saglik. Sevgiler.

Gelin Ayşe dedi ki...

off off agzım sulandı desem :)
Belkide malzemeleri tarifteki kadar eklemedin diye yapıştı tavaya? Bendede surekli yapışır tavaya.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

benimde görüntü hoşuma gitti acaba senin yaptığının yumurtasımı az geldi ama eminim tadı mükemmeldir sevgiler cnmm

Paşa dedi ki...

haha daha yeni görüyorum yapömışın he güzel olmuş madem bende deneyeyim:)

Güneş dedi ki...

Resimdeki görüntü çok güzel, tam tarifle iyi sonuç alınabilir sanırım, olsun ilk denemeler bazen çook güzel olabildiği gibi bazen aksiliklerde oabiliyor :) Ellerine Sağlık..

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Aaa yemek blogunuz da mı var?

Süper..

İspanyol omleti de ilginç geldi..Görüntü güzel, ben görünüme çok önem veririm de:))

Ellerinize sağlık..
Takipteyim.

Gece süper isim olmuş bu arada..Bizim bileşke de gece:))

sevgiler..

edayurt dedi ki...

selamlar-hoş tarifleriniz var -sevgiler
www.yemekkahvekokusu.blogcu.com