Milföy Hamurundan Kraker



Yine çok önceden yamıştım bunları ama yazamadım. Çok acil durumlarda sizde 5 dakkada kuru pastalar yapabilirsiniz. Çubuk şeklinde olanı daha çok hoşuma gidiyor.



Milföy hamurlarını uzun uzun kestim, biraz burdum, yumurta ve susama bulayarak tepsiye dizdim. Yuvarlakları ise kare şeklindeki milföyün bir tarafına yumurta sürdüm ve susamı serptim, rulo haline getirip ince ince kestim ve sarmal şekilli kurabiyeler oldu.İkisi de 5 dakka da fırında pişiyor ve tadı da gerçekten orjinal kuru pastalara benziyor.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

16 enfes yorum:

gunduz68 dedi ki...

bunu annemde sık yapar hakikatten kuru pasta gibi olur..emeğine sağlık...

3prenses dedi ki...

ben yapmadım hiç.iyi fikir.çocuklar bayılır.ellerine sağlık.

Ayça dedi ki...

ben de aynı mantıkla içlerine şokella sürüyorum, o da çok güzel oluyor, denemelisin :) off canım çekti kalkıp yapsam mı :)

Papatya Prenses dedi ki...

Ben bide zeytin ezmeli yapıyorum,onlar da çok süper oluyor,tavsiye ederim.

Şu milföy bir mucize:)

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BEN BU MİLFÖYÜN İNAN BU KADAR ŞEKLE ŞEMALE GELDİĞİNİ BİLMEZDİM BU BLOGLAR BANA ÇOK ŞEY ÖĞRETTİ ÇOK ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM SEVGİLER...

Güneş dedi ki...

Çalışan ev hanımı olunca en büyük kurtarıcı milföy :) bu alternatiflerde çok güzel , ellerine sağlık.

voodoo_bird dedi ki...

normalde milföyü yemem ama böyle olunca daha farklı oluyoo =) eline sağlık teyzoş

Paşa dedi ki...

EVET BENDE MİLFÖYÜ SEVMEM AMA BUNLAR HARİKA OLUYOR ÖPT

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik ve güzel bir tarif. sevdim bunu

yasamladans dedi ki...

ben de ne zamandır denemek istiyordum en kısa zamnda yapacağım:)çünkü çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..

derya dedi ki...

Süeper fikir hem pratik hem leziz afiyet olsun canım sevgiler...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Süper kolay bir tarifmiş. İyi fikir ellerine sağlık. Bu arada hesap 3 kişi için toplam 77 TL idi. Sevgiler...

Dolunay dedi ki...

guzel tarıfmıs valla.yapcam.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Ge-ce,

Milföy hamuru yüzyılımızın harikalarından.Herşey yapılabiliyor bu hamurdan ve hiç utandırmıyor insanı.
Ellerine sağlık.

Sevgilerimle*

e.t. dedi ki...

Ge Ce cim faydalı hallerini burada da sürdürmüşsün maşallah ;)
Ya ben buraya nasıl oldu da gelmedim şimdiye kadaaaar. Hemen izlemeya aldım :)
milföyleri yağ oranları açısından pek sevmesemde pratiklikleri tartışılmaz. acil durumlar için farklı bir çözüm olmuş. yazdım aklıma.

ve birde şu çiğ börek beni tek kelimeyle bi t i r d i bitirdi haberin olsun.
dur masadan ağzımın suyunu sileyim :D

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

MERHABALAR,
BLOGLAR ARASINDA DOLAŞIRKEN SİZİ KEŞFETTİM...TARİFLERİNİZ SÜPER. ÖZELLİKLE BU MİLFÖYLE YAPTIĞINIZI HEMEN DENEYECEĞİM..ELLERİNİZE SAĞLIK...SEVGİLER