Hünkar Beğendi ve Yeşil Salata




Yemek yaptığım halde uzun zamandır buraya ekleyemiyorum, bunlar fotoğraf arşivinden ne zaman yapmıştım onu bile unuttum. Gerçi daha önce burada hünkar beğendi tarifi vermiştim o yüzden yeniden yazmayacağım. Sadece yeni bir resim.



Bir salata hastası olarak neredeyse salatasız akşam olmaz bizim evde. Evdek malzemelerin hepsi karışır ve soslarla tatlandırılır. Bu resim de çok hoşuma gittiği için paylaşıyorum. Salatalıkların kabukla doğranmış olması ne güzel renk katıyor değil mi?
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 enfes yorum:

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

ayyy çok güzle ikisi deeeee...ellerine sağlık:)

Ayça dedi ki...

salatasız da patlıcansız da olmaz :)) salata fotosu güzel olmuş :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çok güzel görünüyor bu hünkar beğendi. Biraz meşakkatli bir tarif ama ellerine sağlık.

Paşa dedi ki...

hıımm bendaha yeni görüyorum benim bu blog listesini geberticem ellerine sağlık:)

Haydi mutfağa dedi ki...

elinize sağlık
hünkar beğendi de salata da nefis gözüküyor

SMİLENA dedi ki...

eline sağlık.bende kabukla severim salatayı.renkler harika...