Soframdaki Sarı



Ne zamandır denemek istediğim sarı ve kırmızı dolmalık biberlerden almıştım geçenlerde. Öyle tombul ve etli ki ilk olarak salatada kullanmak istedim.


Rengi zaten bir sebze için oldukça farklı, çok tatlı bir sarııı. Diğer malzemelerle salatayı renklendirdim.



Sonra sarımsaklı yoğurt içine maydanoz, dereotu ve nane kıyarak salatayla karıştırdım. Görüntüsü karışık ama tadı enfes.


Bu da bugünün öğle yemeği. Hafif birşeyler olsun istedim. Puf böreği, sarı biber ve sarı mısır ile yine sarı bir sofra oldu.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 enfes yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

ayyy nefiiiis. Ama biliyormusun ablacıgım ben bunlarla doyamamkii :))

GeCe dedi ki...

inanmıcaksın ama ben doyuyorum alıştık az yemeğe

Ayça dedi ki...

sarı ve kırmızı bibere bayılıyorum. hem dediğin gibi içine girdiği her şeyi renklendiriyor hem de çok lezzetliler :) afiyet olsun canım.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Tam yaz menüsü. Hafifçecik. Ellerine sağlık.

SMİLENA dedi ki...

renkler harika.salata nefis olmuş...