Yeşil Mercimekli Makarna



Küçükken annem yeşil mercimek yaptığında yanına muhakkak makarna yaptırırdım. İkisi birlikte çok hoşuma gidiyor çünkü. Dün akşam eşim geç saatlere kadar çalışınca bende kendime dünden kalan yeşil mercimeğin yanına makarna yapayım dedim.

Normalde resimde görüldüğü gibi düxgün şekilde değil, yoğurtla karman çorman halde yiyorum. O zaman lezzetler içiçe geçiyor. Baharat kullanmadım ama isterseniz biraz karabiber belki kimyon oldukça yakışır gibime geliyor.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 enfes yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Ben de karıştırdığım şeyleri mutlaka karman çorman yerim:)
Yeşil mercimeği ne şekilde olursa olsun çok severek yerim.

Bir di yeşil mercimekli pirinç/bulgur pilavı yapmanı öneririm. Ama sonradan birleşme değil,berebar pişerek. Eminim çok seversin..

Virgo dedi ki...

hımm afiyet olsun bende çok severim haa bide soğan türü farketmez ...afiyet olsun

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK BENDE YEŞİL MERCİMEĞE YOĞURDA VE MAKARNAYA ASLA HAYIR DİYEMEM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

NesTal dedi ki...

İkisinin de olduğu zaman bende koyup yemişimdir çoğu kez mercimeği makarnayla. Ama bu görüntü harika. yerken de pekala karıştırabiliriz dimi :)

Gelin Ayşe dedi ki...

Hmmm hiç denemedim. Ayrıca resim super ıkmış, çok havalı, en iyi yemek sitelerindeki resimlerden bile güzel. Çok begendim. Gittike daha güzel oluyor yemek blogun.

üç böcek bir çiçek dedi ki...

ilginç bir ikili ellerine sağlık cnm sevgiler....

lavantin dedi ki...

mercimekle makarna çok yakışır bizde severiz ellerine sağlık GeCe

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu mercimek yemeğine tek başına da bayılırım ben, spagetti ve yoğurtla da muhteşem bir goruntusu var, napsak bozsak mı rejimleri

Paşa dedi ki...

hım bende severimmmmmmmmmmm