Pufidik Ekmek



Bir önceki yazımda bu ekmeğe kafamı taktığımı söylemiştim. Dün bir sürü yabancı site araştırdım, yapamazsam içim rahat etmeyecekti. Akşam annemlerdeydim orda yaptım. Bir çok tarif içinden bir tanesini seçmiştim. Ancak malesef tarife fazla uyamadım. Evde yeterinden az un kalmış akşam da alacak durumda değildik. Uydur kaydır bişey oldu işte. Ama oldu. Bir önceki denememde tarife bağlı kalmıştım o zaman olmamıştı. Yumuşacık pufidik bişey oldu. Çokça çektiğim resimlerden birkaçını koydum.

Tarifini açıkça yazacağım ama şimdi çok acil işlerim var. Sanırım öğleden sonra bu ekmeğin yapılışını ve maceramı paylaşabilirim.


Ayrıntılı tarifi bir diğer yazımda.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 enfes yorum:

Htc dedi ki...

pofur pofurrr tam kahvaltılık, afiyet olsun=)

Virgo dedi ki...

ayy canım çekti sabah sabah zeytinle ve çayla iyi gider ellerinize sağlık afiyet olsun

derya dedi ki...

Ellerine sağlık sıcakken mis gibi kokmuştur öptüm...

Paşa dedi ki...

akşam yediimmm nefisti ya virgo ablam zeytinle çayla daha nefis olur dimi...

NeS dedi ki...

süper olmuşlar. resimleri de ayrıca beğendim. tarifini annem de bekliyor hemen denemek istiyoruz :)

1000NUR dedi ki...

of of offff çok güzel görünüyorlar yanında herşey gider o pofidiklerin
ellerine sağlık :)

Ayça dedi ki...

ooyy harika görünüyor gerçekten, ellerine sağlık. ben de bugün senin daha önceki yazındaki yabancı siteden tarife bakıyordum :) senin tarifini bekliyorum :)

SMİLENA dedi ki...

ekmekten uzak durmaya çalışıyorum ama bu mis gibi bişey olmuş

Adsız dedi ki...

Pufidik ekmek tarifinde süt tozu bulamadım. Onun yerine ne kullanabilirim.

GeCe dedi ki...

süt kullanıldığında ayrıca süttozu kullanmasanız da olur

Adsız dedi ki...

Pufidik ekmek tarifinde süt tozu yerine kullanılacak süt miktarı ne kadar olmalı.
İyi çalışmalar

GeCe dedi ki...

mevcut süt yeterli olacaktır ekstra süte gerek yok