Elmalı Turta


Aşağıdaki videoyu İbeking'de görmüş mest olmuştum. Bu aralar emzirdiğim için olsa gerek, tatlı şeyler istiyor canım. Elmalı şeyleri çok sevdiğim için de, daha pratik olması açısından ben de turta yaptım.

Videodaki kadın öyle sakin ve yavaş yapıyor ki, benim hazırlamam ve pişirmem yarım saat sürdü. Tart hamurunun doğrudan yağlı kağıt üzerinde açıp tepsiye atmak ise daha önceden aklıma gelmemişti, çok pratik oldu.

Önce buradaki tarifime göre tart hamuru yaptım, üzerine dilimlenmiş elmaları rasgele koydum ve şeker ile tarçın serptim. O kadar. Çok ama çok nefis oldu. Hatta şimdi yine gidip yapasım var :)



Applepie by Sanna from Oscar Liedgren on Vimeo.
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 enfes yorum:

HEDEN dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerıne saglık.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık..minik kuzuyaa boool süt olarak dönsün inşaAllah..sevgiler

zeymuran dedi ki...

cok guzel olmus elmalı her şeyı cok severım zaten nefıs

PaSaSofraM dedi ki...

Porselendemlik.com tarafından hazırlanan
"Porselen demlik çay saati etkinliği"nin 74.hafta ev sahibesiyim.
7 Nisan 2012-7 Mayıs 2012 tarihleri arasında
http://pasasofram.blogspot.com/ adresimde göndereceğiniz birbirinden
güzel tarifleri yayınlayacağım...
Tariflerinize 74.hafta porselen demlik çay saati etkinliği için Paşa
sofram' a gönderiyorum diye not düşüp
bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)
Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,
lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,
etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,
lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...

Ada'lı Günler dedi ki...

bebekle ilgili her şeye o kadar dalmışım ki, şu an aç olmam da.Çok güzel tarifler var.Takibe aldım:)

tuzvekarabiber / Salt'nPepper dedi ki...

Karnim da ac nasil agzim sulandi. Ellerine saglik, en kisa zamanda deneyecegim :).

N.U.R. dedi ki...

Blogunu şans eseri buldum, hepsine göz attım 10 parmağında 10 marifet dedikleri bu olsa gerek!!! Bu aralar ben de sık sık elmalı turta yapıyorum, bu da nefis görünüyor, ellerine sağlık. Bu arada fFotoğraf makinen nedir acaba, kızlarım 2 ay önce aldığım Nikon Coolpix 7100'ü dağıttı da :( Yeni makinam daha da güzel çeksin istiyorum : ) Yoksa marifet makinada değil, çekende mi? Hmmm
olabilir tabii...
Sevgiler!